Bliv Frivillig i DFI - Fodbold

For at få økonomien i fodboldafdelingen til at hænge fornuftigt sammen og samtidig holde kontingentet på et rimeligt niveau, er det nødvendigt at skaffe klubben indtægter ad andre kanaler.

Vore sponsorer yder et væsentligt bidrag, og herudover skaffer vi indtægter på forskellige andre måder, hvor det er muligt for alle at gøre en indsats og dermed afvikle de "obligatoriske" 4 timers arbejde, per sæson, som alle medlemmer yder.

I løbet af året deltager frivillige i forskellige aktiviteter, der alle gør mange aktiviteter mulig i DFI:

• Hvert forår afholder vi Spar Nord Cup for de yngste årgange. Her er der brug for en del hjælpere til bl.a. at stå for salg fra boderne og som dommere - se mere om Spar Nord Cup
    Kontakt Aktivitetsudvalget  herunder hvis du vil være med.

• Klubben kan spare en del penge hvis vi selv stiller dommere til rådighed ved hjemmekampe. Kontakt kampfordeler Per Bjerrum hvis du vil hjælpe med det.

• Vi har ofte arbejdsopgaver ved arrangementer i Gigantium - kontakt Steen Hosbond hvis du kan hjælpe her.

• Der er også behov for frivillig arbejdskraft på fælles arbejdsdage i klubben - bl.a.  til klargøring af materiel, oprydning m.v.

• Vi får af og til forespørgsler, om vi vil påtage os andre arbejdsopgaver i forskellige sammenhænge - f.eks har vi tidligere haft opgaver under Aalborg Karneval.

Klik på billedet af et medlem af aktivitetsudvalget  for at få kontaktoplysninger

Ønsker du at blive hjælper i DFI så kontakt Aktivitetsudvalget

Henrik Pedersen