Bliv Medlem/ Kontingent

For at deltage i idrætsforeningens sportsgrene skal man være oprettet som medlem og have betalt kontingent. Er du allerede medlem kan du gå direkte til tilmeldingen nedenfor.

Dette gøres i 2 trin. Først skal du  oprette dig som medlem(Du kan kun oprette dig som medlem én gang.).

Dernæst skal du vælge den eller de hold I de forskellige sportsgrene du gerne vil deltage på og betale det tilhørende kontingent.

Start med at Klikke på knappen under denne tekst, for at oprette dig som medlem.

NB:

Det er vigtigt, at du indtaster en E-mail, så du kan modtage informationer fra klubben.

Når du har afsluttet oprettelsen vil du modtage en E-mail med dine data, samt en adgangskode, der skal benyttes ved tilmelding til hold.

Allerede medlem? Tilmeld hold

Tilmelding til badMINton

Tilmelding til hold

For at tilmelde dig et hold skal du være oprettet som medlem i DFI. Oprettelse som medlem sker ovenfor.

Følg vejledningen om hvordan du tilmelder dig et hold.

Anker 1