Bliv Medlem/ Kontingent

For at deltage i idrætsforeningens sportsgrene skal man være oprettet som medlem og have betalt kontingent. Er du allerede medlem kan du gå direkte til tilmeldingen nedenfor.

Dette gøres i 2 trin. Først skal du  oprette dig som medlem (Du kan kun oprette dig som medlem én gang.)

Dernæst skal du vælge det eller de hold i de forskellige sportsgrene, du gerne vil deltage på og betale det tilhørende kontingent.

Start med at Klikke på knappen under denne tekst, for at oprette dig som medlem.

NB:

Det er vigtigt, at du indtaster en E-mail, så du kan modtage informationer fra klubben.

Når du har afsluttet oprettelsen vil du modtage en E-mail med dine data, samt en adgangskode, der skal benyttes ved tilmelding til hold.

Allerede medlem? Tilmeld hold
Smil - Latter - Energi
- plads til alle i DFI

Tilmelding til Gymnastikhold

For at tilmelde dig et hold skal du være oprettet som medlem i DFI. Oprettelse som medlem sker ovenfor.

Følg vejledningen om hvordan du tilmelder dig et hold.

Støt vores sponsorer - de støtter os